kkkkkkkkkkk

Τι είναι ο Θεός

 


Ο Θεός είναι ένας. Είναι ο Ένας. Είναι ο δημιουργός όλων, ο παντοδύναμος, ο πανάγαθος, ο πολυεύσπλαχνος, ο πάνσοφος, ίδιος η αγάπη. Μια απέραντη, αμέτρητη αγάπη.


Ο Θεός είναι αυτός, που μας αφήνει να τον πλησιάσουμε, να τον γνωρίσουμε. 
«Ας μη καυχάται ο σοφός στη σοφία του, και ας μη καυχάται ο δυνατός στη δύναμή του, ας μη καυχάται ο πλούσιος στον πλούτο του. Αλλ’ εκείνος που καυχάται, ας καυχάται σε τούτο: Ότι εννοεί και γνωρίζει εμένα, ότι εγώ είμαι Ο Κύριος, που κάνω έλεος, κρίση και δικαιοσύνη επάνω στη γη. Επειδή, σ’ αυτά ευαρεστούμαι, λέει ο Κύριος.» (Ιερεμίας 9:23,2)

«Ο Θεός είναι κοντά σε όλους όσους Τον επικαλούνται, σε όλους εκείνους που Τον επικαλούνται αληθινά.» (Ψαλμός 145:18)

Άρα, μας αφήνει να τον πλησιάσουμε και να του μιλάμε για οτιδήποτε μας απασχολεί. Θέλει να του μιλά και ο φτωχός και ο πλούσιος. Ο δυνατός και ο αδύνατος. Ο έξυπνος και ο βλάκας. Ο Άγιος και ο αμαρτωλός. Όλους μας αγαπά και όλους μας θέλει να είμαστε κοντά του. Ο Θεός ανοίγει την αγκαλιά του περιμένοντας μας να μπούμε μέσα. Εναπόκειται στον καθένα από εμάς, αν θα δεχτούμε αυτήν την αγκαλιά, που προσφέρει αγάπη, κατανόηση, ασφάλεια, σιγουριά.

Ο θεός,  συγχωρεί. Γνωρίζει πως είμαστε άνθρωποι και πως, έχουμε αδυναμίες. Αδυναμίες που φέρνουν πολλαπλές αμαρτίες. Κι' όμως, αυτός είναι εκεί, δίπλα μας, έτοιμος να μας συγχωρέσει γιατί είναι συγχωρητικός.
Γιατί συγχωρεί όσους θέλουν συγχώρεση. Γιατί, καταλαβαίνει πως, όσο κι αν προσπαθούμε θα υπάρχουν στιγμές που θα κατρακυλούμε ξανά και ξανά, στον βούρκο της αμαρτίας.

Ο Θεός, είναι αυτός που όλους μας αγαπά και μας αγκαλιάζει.

 ''Θεέ μου, πολυεύσπλαχνε.
   Θεέ μου, παντοδύναμε.
   Θεέ μου, σε παρακαλώ,
   βοήθησε με, να νικήσω
   τα λάθη μου, τα πάθη μου,
   τις αμαρτίες μου.
    Βοήθα με, τις στιγμές που
    αμαρτάνω, να βρίσκω δύναμη.
    Δύναμη μεγάλη. Να μπορώ,
    να στέκομαι στα πόδια μου και πάλι.
    Σε παρακαλώ, συγχώρα με,
    αγκάλιασε με.
    Βοήθησε μαζί με εμένα κι όλο τον κόσμο σου.
    Βοήθησε και τον/την....., να αντεπεξέλθει
    σε οτιδήποτε τον βασανίζει και σώσε την ψυχή του/της
    και μην αφήνεις την αμαρτία και τα πάθη να τον/την...
    κυριεύουν.
    Σε παρακαλώ πάρα πολύ.''

Ο Θεός είναι αυτός που θέλει να είμαστε απλοί, να αγαπούμε και να συγχωρούμε τους συνανθρώπους μας. Είναι αυτός, που θέλει να μην μας αρέσει η βία, οι βιασμοί, οι πολέμοι, οι αδικίες, η ζήλεια, η μνησικακία. Ο Θεός είναι αυτός, που θέλει να μην πληγώνουμε και να πονούμε τον γείτονα, τον συγγενή, τον συνάνθρωπο μας, τον δικό μας άνθρωπο. Ο Θεός θέλει να έχουμε μέσα μας αγάπη. Θέλει να πλημμυρίζουμε αγάπη, έτοιμοι, πανέτοιμοι, να ζητήσουμε από αυτόν συγχώρεση και συνάμα, να συγχωρούμε τον ίδιο τον εαυτό μας και τους πάντες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

”go"
RefreshPage