kkkkkkkkkkk

Είδα τον Θεό και τον ρώτησα για σένα και για μένα



Χθες, μεσάνυχτα και κάτι ή παρά κάτι... Κάπου εκεί γύρω.. Άκουσα μια φωνή. 

- 'Εμαθα πως, με γυρεύεις. 

- Ποιος;  Εγώ; 

- Ναι. Εσύ.

- Και, ποιος είσαι εσύ;

- Δεν με γνωρίζεις; Είμαι αυτός που τον θυμάσαι όταν έχεις προβλήματα. Είμαι αυτός που του ζητάς  βοήθεια. Είμαι αυτός που εμπιστεύεσαι πιο πολύ από όλους. 

- Είσαι ο Θεός μου; Είσαι ο φίλος μου; Η παρηγοριά μου; Είσαι εσύ που γνωρίζεις τα πάντα... και τα πάντα για μένα και για όλους;


- Είμαι αυτός που βλέπει μέσα στην μέρα. Είμαι αυτός που βλέπει μέσα στο σκοτάδι. Είμαι αυτός που βλέπει γύρω σου και αυτός που βλέπει μέσα σου. Είμαι αυτός που διαβάζει τις σκέψεις σου, τα όνειρα σου. Είμαι αυτός που γνωρίζει τις απορίες σου, αυτός που βρίσκει λύσεις στα προβλήματα σου. Είμαι αυτός που τον θυμάσαι μόνο όταν έχεις αγωνία, άγχος, προβλήματα, αρρώστιες, απορίες.

- Πως το ήξερες πως σε ζητώ;

- Δεν είμαι ο Θεός;

- Ναι είσαι. 'Αρα... Γνωρίζεις γιατί σε γυρεύω.


- Ναι ξέρω. Πάντα ήξερα. Ήξερα πως θα έρθει αυτή η ημέρα πριν γεννηθείς. Όμως, ρώτησε με. Θα σου απαντήσω.  Γρήγορα όμως, γιατί δεν έχω και πολύ χρόνο. Κάποιος, κάπου εκεί κοντά σου, στην γη με φωνάζει. Θέλει να μάθει και αυτός όσα θέλεις και εσύ. Ακριβώς τα ίδια.  Έχει τις ίδιες απορίες. 

- Έχω πολύ άγχος. Από το πρωϊ που ξυπνώ μέχρι το βράδυ που κοιμάμαι. Πως, μπορώ να το ξεπεράσω;

- Πρώτα, πρώτα πρέπει να σταματήσεις να σκέφτεσαι για το μέλλον. Να σταματήσεις να αγωνιάς αν θα έχεις φαγητό το μεσημέρι, το βράδυ ή το πρωί. Να σταματήσεις να  γύρω φέρνεις τις σκέψεις σου στο αύριο. Να σταματήσεις να σκέφτεσαι τι θα συμβεί ύστερα από ένα, δύο ή περισσότερα χρόνια. Το άγχος προκαλεί αρρώστιες. Πρέπει να μάθεις να έχεις ηρεμία και γαλήνη. Πρέπει να μάθεις να προσεύχεσαι. Το μέλλον άφησε το σε μένα. Ζήσε το παρών. 

- Μα;

- Δεν υπάρχει μα. Δεν με φώναξες; Δεν με ήθελες; Δεν με γύρευες; Δεν ήθελες να βρω λύσεις στα προβλήματα σου; Τώρα, κάθισε  ή ξάπλωσε ή να πηγαινοέρχεσαι. Κάνε αυτό που θέλεις. Έχεις το δικαίωμα της ελεύθερης βούλησης. Όμως, μην αγχώνεσαι για το μέλλον. Εγώ είμαι εδώ. Εγώ θα είμαι πάντα εδώ. Δίπλα σου. Κοντά σου.  Εγώ θα βρίσκω λύσεις στα προβλήματα σου. Ζήσε το τώρα και μην σκέφτεσαι το αύριο. Όμως, σου ζητώ να μάθεις να το ζεις μέσα στην αγάπη,  την ηρεμία, την γαλήνη, την τιμιότητα, την δικαιοσύνη. Αν δεν έχεις άγχος δεν θα αρρωστάς εύκολα. Εμπιστεύσου με. 

- Σε εμπιστεύομαι. 

- Δείξε το με πράξεις. Απόδειξε το. Μην αγχώνεσαι.

- Όταν ήμουν παιδάκι ήθελα να...

- Να μεγαλώσεις. Να ξεφύγεις από τα προβλήματα της παιδικής ζωής. Από το άγχος που προκαλούν τα διαβάσματα. Τα διαγωνίσματα. Οι εξετάσεις. Αγωνιούσες πότε θα τελειώσει το σχολείο. Πότε θα βρεις δουλειά. Και τώρα που μεγάλωσες... Λες: "Τα καλύτερα χρόνια....... είναι τα παιδικά, τα μαθητικά. Μακάρι να ήμουν παιδί. Μακάρι να ήμουν μαθητής. Να μην είχα άγχος." Κατάλαβες πως το άγχος των παιδικών και των μαθητικών χρόνων δεν συγκρίνεται με το άγχος ενός μεγάλου.

- Ακριβώς, έτσι!!! Αν ήξερα πως είναι η ζωή του μεγάλου δεν θα ήθελα να μεγαλώσω. Θα ήθελα να ήμουν πάντα παιδί. Θα ήθελα να διάβαζα. Πεθύμησα τα μαθητικά τα χρόνια. Πεθύμησα την παιδική ζωή. Πεθύμησα τα παιδικά παιχνίδια. Αχ!! Και να ξανά γινόμουν παιδί. Δεν γίνεται Θεέ μου να το ξαναπάρουμε από την αρχή; Να ξαναγεννηθώ;

- Το ξέρεις πως δεν γίνεται. Όμως, αν το θέλεις, μπορείς να βγάλεις το παιδί που κρύβεις εδώ και χρόνια μέσα σου. Γιατί βρίσκεται εκεί. Μέσα σου. 

- Δεν κατάλαβα. 

- Μεγάλωσες... Για αυτό, να σκέφτεσαι σοφά λόγω της πείρας που έχεις στην ζωή.  Όμως, να μάθεις να νοιώθεις σαν παιδί. Να αγαπάς σαν παιδί. Να συγχωράς σαν παιδί. Να παίζεις και να γελάς με την καρδιά σου, σαν παιδί. Εσύ, μεγάλε... Να μάθεις να προσέχεις το παιδί που, έχεις μέσα σου. Τότε, θα νοιώθεις άνετα με εσένα, ειρηνικά, γαλήνια. Τότε, θα μάθεις να αγαπάς αληθινά. Θα μάθεις τι πάει να πει αγάπη. Να μάθεις ότι δεν μπορείς να αναγκάζεις τους άλλους να σε αγαπήσουν με την βία. Να μάθεις ότι πρέπει να γίνεις άξιος για να αγαπηθείς. Να μάθεις πως, αξία δεν έχουν τα λεφτά, τα υλικά αγαθά. Αξία έχει να μάθεις να αγαπάς και να αγαπιέσαι. Να εκφράζεις και να δείχνεις τα αισθήματα σου. Να μάθεις την συγχώρεση, συγχωρώντας. Να μάθεις να αγαπάς και να σέβεσαι. Να μάθεις να προσέχεις το παιδί που κρύβεις μέσα σου και ταυτόχρονα τα παιδιά όλου του κόσμου. Να μάθεις, να σέβεσαι μικρούς και μεγάλους. Να μάθεις να αγαπάς και να δείχνεις τα αισθήματα σου με πράξεις πριν να είναι πολύ αργά. Να μάθεις να ακούεις την καρδιά σου. Να μάθεις να λέεις σ΄ αγαπώ σε αυτούς που αγαπάς.

- Θεέ μου, θα ΄θελα να ρωτήσω...

- Μην ρωτάς. Είπαμε ξέρω. Σου απάντησα. 

Nayia Kouls







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

”go"
RefreshPage