kkkkkkkkkkk

Ο αετός και το σκουλήκι



Κάποτε ένας αετός συνάντησε ένα σκουλήκι και έπιασε κουβέντα μαζί του.
- Είσαι ευτυχισμένο; το ρώτησε.


- Εσύ είσαι; τον ρώτησε και το σκουλήκι.
- Είναι στιγμές… όταν τα πράγματα πηγαίνουν όπως θέλω ή όταν πετυχαίνω κάτι και με θαυμάζουν τότε είμαι ευτυχισμένος, τον άλλον χρόνο δεν είμαι.
- Εγώ, όμως, είμαι σκουλήκι και πηγαίνω όπως πάει η γη και δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να πετύχω, γι’ αυτό είμαι ευτυχισμένος πάντα. Απολαμβάνω, μαθαίνω και χαίρομαι με όλα όσα ζω!
- Ζεις; Τι ζεις μωρέ; Εδώ δεν λέω ότι ζω εγώ που πετάω ψηλά και τα βλέπω όλα! και λες ότι ζεις εσύ;
- Ναι! Τα βλέπεις όλα… αλλά τα βλέπεις από μακριά ενώ εγώ τα βλέπω από κοντά! του απάντησε το σκουλήκι και χώθηκε στη γη.

Αντώνης Παπαευθυμίου

via



Nayia Kouls


Διαβάστε και το πιο κάτω:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

”go"
RefreshPage