kkkkkkkkkkk

Όταν θολώσει ο νους από τον έρωτα



Κάποτε, ζούσε ένας ερωτευμένος νέος, ο οποίος έλεγε καθημερινά στην αγαπημένη του πως την αγαπούσε.

Η κοπέλα άκουγε τον νεαρό να της εξομολογείται τον έρωτά του.  "Σ΄ αγαπώ πολύ. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα. Θα κάνω ότι μου πεις. Θα πραγματοποιήσω την επιθυμία σου. Ζήτα μου ότι θέλεις  και εγώ θα σου αποδείξω πως σε αγαπώ".

Η νεαρή τον ρώτησε. "Θα κάνεις ότι σου ζητήσω; Ότι, ότι σου ζητήσω;"
Αυτός, της υποσχέθηκε πως θα έκανε ότι του ζητήσει. Και αυτή, χωρίς δισταγμό, του ζήτησε την καρδία της μάνας του.

Ο νεαρός, έχοντας θολωμένο το μυαλό, σαν υπνωτισμένος, πήγε στην μάνα του,  χωρίς να της πει γιατί θα έκανε αυτό που θα ακολουθούσε, άρπαξε την καρδία της.

Με τα χέρια ματωμένα και έχοντας την καρδία στο χέρι, πήγαινε προς την αγαπημένη του. Κάποια στιγμή, μη βλέποντας μπροστά του, σκόνταψε πάνω σε μια πέτρα. Και τότε, ακούστηκε μια πονεμένη φωνή που ρωτούσε:

"Κτύπησες παιδί μου; Μήπως πόνεσες;"

Ποιος ενδιαφερόταν τόσο πολύ για αυτόν; Ποιος ήθελε να μάθει αν κτύπησε και αν πόνεσε; Ποιος πονούσε για αυτόν; Ποιος νοιαζόταν για αυτόν;

Αυτός, χωρίς να απαντήσει, συνεχίζοντας να έχει θολωμένο το μυαλό από τον τυφλό έρωτα που ένοιωθε για την κοπέλα, σηκώθηκε και κατευθύνθηκε σ΄ αυτήν.

"Σου έφερα αυτό που μου ζήτησες. Αυτή μου η πράξη, αποδεικνύει πόσο ερωτευμένος είμαι μαζί σου".

Κι΄ αυτή, σπαρταρώντας από το γέλιο και κοροϊδεύοντας τον, είπε: "Χα! Χα! Σκότωσε την μάνα του για να μου φέρει την καρδιά της".

.................................................................................................................................................................

1. Αυτή η ιστορία θέλει να μας πει πως η μάνα είναι μία. Πάντα αγαπά και θα αγαπά το παιδί της ότι κι αν κάνει το παιδί για αυτή.

2. Ο έρωτας θολώνει το μυαλό. Όταν ο άνθρωπος γίνει νηφάλιος από τον έρωτα, πολλές φορές μετανιώνει για αυτά που έκανε κατά την διάρκεια που ήταν ερωτευμένος.

3. Πολλοί άνθρωποι ζητούν παράλογα και άσεμνα πράγματα από αυτόν/ή που είναι ερωτευμένος/η μαζί τους.

4. Μην κάνετε πράγματα για τα οποία θα μετανιώσετε αργότερα.

5. Δεν είναι σίγουρο πως ο άλλος/η μας αγαπά. Μπορεί να μας ζητήσει να κάνουμε κάτι μόνο και μόνο για να νοιώθει αυτός/ή ικανοποίηση πως έχει κάποιο/α να εκπληρώνει τα θελήματα και τους πόθους του/της.

Nayia Kouls

 Aχτίδα Φωτός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

”go"
RefreshPage