kkkkkkkkkkk

Ελληνίδα μάνα (ανέκδοτο)



Χτυπάει το τηλέφωνο. Η Ελληνίδα μάνα το σηκώνει κι ακολουθεί ο εξής διάλογος.

Ελληνίδα Μάνα: Ναι;
Κόρη: Γεια σου μητερούλα μου. Τι κάνεις; Μπορείς να προσέχεις τα παιδιά απόψε; Τι ώρα να τα φέρω;
Ελληνίδα Μάνα: Καλά είμαι. Μα, θα βγεις;
Κόρη: Ναι.
Ελληνίδα Μάνα: Με ποιον;
Κόρη: Με κάποιον φίλο.
Ελληνίδα Μάνα: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί άφησες τον άντρα σου να φύγει.
Κόρη:Δεν τον άφησα. Αυτός έφυγε.
Ελληνίδα Μάνα: Έκαμες τον να σε αφήσει. Και βγαίνεις με τον οποιοδήποτε.
Κόρη: Δε βγαίνω με τον οποιοδήποτε. Τελικά, τι θα γίνει; Να σου φέρω τα μωρά;
Ελληνίδα Μάνα: Εγώ ποτέ δεν σε άφησα με κάποιον άλλο για να βγω με τον οποιοδήποτε. Μόνο με τον παπά σου έβγαινα.
Κόρη: Ναι, αλλά εμείς δεν μοιάζουμε. Είμαστε εντελώς διαφορετικές.  Και τώρα που το σκέφτομαι, νομίζω πως έκανες πράγματα που δεν έκανα εγώ.
Ελληνίδα Μάνα: Τι υπονοείς; Πες μου τι εννοείς.
Κόρη: Τίποτε. Το μόνο που θέλω να ξέρω είναι αν θα προσέχεις τα μωρά για να βγω έξω απόψε.
Ελληνίδα Μάνα: Θα κοιμηθείς μαζί του απόψε; Ξέρει το, ο άντρας σου;
Κόρη: Εννοείς ο πρώην μου άντρας. Εσύ νομίζεις πως εκείνος από τον καιρό που χωρίσαμε, κοιμήθηκε μόνος; Πάντως εγώ δεν το πιστεύω.
Ελληνίδα Μάνα: Α! χα! Παραδέχτηκες πως θα κοιμηθείς στο σπίτι του χαμένου.

Κόρη: Δεν είναι χαμένος.
Ελληνίδα Μάνα: Όποιος βγαίνει με παντρεμένη με μωρά είναι 
χαμένος.
Κόρη: Ουδέν σχόλιον. Θα μου πεις αν θα προσέχεις τα παιδιά;
Ελληνίδα Μάνα: Ωχ! Είναι κρίμα τα μωρά.
Κόρη: Γιατί;
Ελληνίδα Μάνα: Δεν είσαι σταθερή.
Κόρη: Εγώ σε πρόσβαλα και με προσβάλεις;
Ελληνίδα Μάνα: Σταμάτα να μου τσιρίζεις. Έτσι του φαίρεσαι και αυτού, του χαμένου;
Κόρη: Πες μου τωρά, πως ανησυχείς για τον χαμένο.
Ελληνίδα Μάνα: Είδες; Στα ΄λεγα εγώ. Παραδέχεσαι πως είναι χαμένος. Το ξέρεις και βγαίνεις μαζί του.
Κόρη: Θα κλείσω το τηλέφωνο. Βαρέθηκα.
Ελληνίδα Μάνα: Περίμενε. Τι ώρα θα μου φέρεις τα μωρά;
Κόρη: Δεν θα πάω πουθενά. Θα μείνω σπίτι να τα προσέχω. Δεν είναι αυτό που ΄θελες;
Ελληνίδα Μάνα: Μα, αν δεν βγαίνεις έξω πως θα γνωρίσεις κάποιο καλό άντρα;


Αχτίδα Φωτός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

”go"
RefreshPage